Premium

Je pevné jedlo po tréningu lepšie ako proteín z hľadiska nárastu svalov?

Na túto otázku nám približuje odpoveď výskumu z januára 2019. Ale len približuje. Čo všetci vieme? Že proteínový nápoj je absorbovaný pomerne rýchlo, čo vyústi v rýchlejšie stúpanie aminokyselín v krvi, a to podnieti syntézu svalových bielkovín (MPS – muscle protein synthesis ...
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho

Staň sa Premium člen a získaš prístup k 230+ novým článkom, zľavy nielen na naše semináre/webináre a ďalšie výhody.

REGISTROVAŤ

3 komentáre

    1. Je to len proteín – bielkoviny :) Ak ti pomôže doplniť svoj denný príjem, je to fajn doplnok výživy. Ak dokážeš napĺňať príjem bielkovín jedlom a proteínový prášok ti nevyhovuje, tak to nepotrebuješ. Narobiť škodu však nemá ako, je to proste iba proteín.

Napíš komentár

Simon Kopunec
Kedysi som trávil dni (niekedy aj noci) na serveroch Call of Duty. Dnes je to posilka a evidence-based svet výživy/zdravia. Založil som Fitclan a s celým tímom sa ti snažíme pomôcť na ceste za lepším, zdravším a úspešnejším ja. Samozrejme bez mýtov, bullshitu, a tak, aby si si užíval(a) celý ten proces.