Premium

Ťažké vs. stredne ťažké váhy. Čo je efektívnejšie pre svalovú hypertrofiu a silu?

Je všeobecne známe, že cvičenie so závažím blízko osobného 1RM (maximum pre jedno opakovanie) zvyčajne vedie k vykonaniu menšieho množstva opakovaní, ako keď človek vykoná cvik s ľahšou záťažou a nižšou intenzitou. V oblasti vedy a športu je tiež známe to, že parametre v tréningovom programe musia byť upravené ...
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho

Staň sa Premium člen a získaš prístup k 230+ novým článkom, zľavy nielen na naše semináre/webináre a ďalšie výhody.

REGISTROVAŤ

Napíš komentár

Lucia Sabová
Zdravotnícke vedy, výživa a šport sú mojou srdcovkou odmalička. Avšak, čím dlhšie som pracovala v zdravotníctve, tým viac sa potvrdzovalo, že prevencia je tá najlepšia liečba a priebeh chorôb je často ovplyvnený stravou. Na vlastnej koži som to spozorovala pri PCOS. Neskôr som k šiestim rokom štúdia pridala ďalšie certifikáty a štúdium na základe evidence-based literatúry. Snažím sa roky skúseností a štúdia pretaviť na pomoc, napríklad aj tebe.