Premium

Je MLM marketing doplnkov výživy legálny a etický? Príkladom môže byť Herbalife

MLM. Populárna skratka všetkých tých, ktorí si po dvanástich rokoch na teba spomenú a razom ti na Facebooku ponúkajú, či si nechceš zarobiť, že majú pre teba cool job

MLM (multi-lever marketing, teda viacúrovňový marketing, alebo často nazývaný pyramídový marketing) je aj v kategórii fitness obľúbenou zložkou. Tvoril 35 % všetkých predajov v roku 2016. Ide hlavne ...


Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom

2 komentáre

  1. Tiež mám tú česť s Herbalife-om spred 12 rokov, keď som bola hlúpučká a nechali sme sa s mamou nachytať na vidinu rýchlo stratených kíl. Nikto nám vtedy nevzdelaným však nepovedal, že nemáme žiť len z toho, poprípade s si to dávkovať s mierou, a samozrejme, sa aj hýbať, cvičiť a pod. Výsledkom bolo nárazových 10 kíl dole a ďalších 15 naspäť.

  2. Herbalife najvacsi odrb. Asi 7rokov dozadu ma do svojej kancelárie nalákali na inzerát “Chceš byť výživový poradca? hľadáme práve teba..”
    Bola som tam asi 4mesiace kvôli tomu, že ocino vtedy na tomto bullshite strašne frčal ,avšak prečo neušetriť, keď už si to chcel kupovať. Samozrejme, bolo treba chodiť na rôzne školenia, aby z teba bol dobrý výživový poradca alebo skôr predajca. Z 8hodinového školenia, ktoré si samozrejme zaplaíš, ti o výžive rozprávali asi pol hodinu a aj to úplne hlúposti, kde bolo vidieť,že prednášajúci v tom má sám zmätok a dalších 7 a pol hodiny si sa učil predávať… Ukážky predaja, čo kedy povedať, aké sú najčastejšie otázky ľudí a ako na ne reagovať… ako vysvetliť, že dať 50euro za kokteil je pritom strašne málo a že v konečnom dôsledku ešte ušetríš. Že kokteil je pre teba vhodný keď chceš schudnúť ale rovnako ho treba odporučiť človeku, čo chce pribrať lebo je to proste zdravá výživa a plne vyvážené jedlo..

Napíš komentár

Simon Kopunec
Som zakladateľ Fitclanu a coach. Rád priaznivcov fitness vzdelávam tak, aby faktami, vedou i praxou podložené informácie získali ľudským, zrozumiteľným a objektívnym spôsobom. Ako coach pomáham ľuďom na ceste za zdravším, krajším a viac fit životom bez zbytočných mýtov a marketingových žvástov.