zdroj: https://www.biolayne.com/articles/training/gym-audibles-navigating-busy-gyms/
Premium

Nazývajú sa unilaterálne, asi ich robíš aj ty a toto sú dôvody, prečo také cviky nepodceňovať

Začnime jednoducho. Unilaterálny cvik sú napríklad bulharské drepy. Najprv jedno stehno (a ostatné zapájané svaly), potom druhé stehno. Alebo bicepsové zdvihy s jednoručkami, kedy nezdvíhaš jednoručky naraz, ale najprv jednu, a potom druhú. Bilaterálny cvik sú napríklad klasické drepy, kedy zapájaš obe stehná naraz. Alebo bicepsové zdvihy s veľkou činkou, kedy opäť fungujú obe ruky naraz. ...
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho

Staň sa Premium člen a získaš prístup k 230+ novým článkom, zľavy nielen na naše semináre/webináre a ďalšie výhody.

REGISTROVAŤ

Napíš komentár

Simon Kopunec
Kedysi som trávil dni (niekedy aj noci) na serveroch Call of Duty. Dnes je to posilka a evidence-based svet výživy/zdravia. Založil som Fitclan a s celým tímom sa ti snažíme pomôcť na ceste za lepším, zdravším a úspešnejším ja. Samozrejme bez mýtov, bullshitu, a tak, aby si si užíval(a) celý ten proces.